Przesyłanie tekstów
Sprawdzenie tekstu przed wysłaniem
Wszystkie zgłoszenia muszą spełniać następujące wymagania:
- Zgodność ze wskazówkami dla autorów.
- Brak wcześniejszej publikacji i brak równoległych zgłoszeń w innych czasopismach.
- Dokładność i kompletność wszystkich odniesień.
- Ponumerowanie i oznaczenie wszystkich użytych tabel i rycin.
- Posiadanie pozwoleń na publikację wszystkich użytych zdjęć, zestawów danych i innych materiałów.
Artykuły
Zbiór zasad dla działuPolityka prywatności
Polityka prywatności
Na tej stronie znajdą Państwo wszelkie informacje dotyczące zasad, którymi kierujemy się zbierając i przetwarzając Państwa dane osobowe.
1. Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Multiserwis, Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Prev-Med. Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Kilińskiego 16/10, 40-062 Katowice. Z Administratorem mogą Państwo skontaktować się pisemnie na wskazany powyżej adres korespondencyjny Administratora lub mailowo na adres: pielegniarstwospecjalistyczne@gmail.com
2. Jakie dane zbieramy?
Państwa dane pozyskujemy przede wszystkim od Państwa. Jeżeli są Państwo naszym klientem, podają nam Państwo swoje dane przy okazji kontaktu w sprawie naszych usług. Jeśli są Państwo naszym kontrahentem, podają nam Państwo swoje dane przy okazji kontaktu w sprawie współpracy, a także w całym toku tej współpracy. Państwa dane kontaktowe możemy pozyskać również od Państwa współpracowników, np. w ramach bieżącej korespondencji.
Na portalu https://pielegniarstwospecjalistyczne.pl/ mają Państwo możliwość:
· założenia konta użytkownika;
· znalezienia informacji o ofercie;
· złożenia zamówień;
· znalezienia informacji o sposobie składania zamówień oraz ich realizacji;
· zapisania się na newsletter;
· zarejestrowania się na konferencje i webinary.
3. W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Państwa dane?
Państwa dane osobowe są lub mogą być przetwarzane przez Administratora w następujących celach:
3.1. Zawarcia i wykonania umowy sprzedaży, realizacji złożonych zamówień lub zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług - podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (niezbędność przetwarzania do wykonania umowy, której stroną jest osobą, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy).
3.2. Realizacji obowiązków prawnych Administratora - podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (niezbędność przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
3.3. Prowadzenia strony internetowej https://pielegniarstwospecjalistyczne.pl /, zapewnienia poprawnego funkcjonowania naszej strony - podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora).
Dane dotyczące korzystania przez Panią/Pana z naszej strony, które uzyskujemy za pośrednictwem tzw. plików cookies przetwarzamy na podstawie Pani/Pana zgody, wyrażonej zgodnie z art. 173 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
3.4. Współpracy biznesowej z kontrahentami, nawiązania i prowadzenia takiej współpracy - podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (niezbędność przetwarzania do wykonania umowy, której stroną jest osobą, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) - jeżeli współpracują. Państwo z nami lub chcieliby podjąć współpracę biznesową, Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać w celu nawiązania i prowadzenia współpracy. Ponadto, mamy prawnie uzasadniony interes w tym, aby kontaktować się z wszelkimi przedstawicielami naszych kontrahentów (np. ich pracownikami) w sprawach dotyczących prowadzonej współpracy.
3.5. Udzielenia odpowiedzi w sprawie zamówień, naszej oferty, usług, prowadzenia serwisu internetowego - podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.f) RODO (niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora) - zbieramy Państwa pytania i związanie z nimi dane oraz udzielamy odpowiedzi, ponieważ mamy prawnie uzasadniony interes w tym, aby udzielać naszym klientom i użytkownikom naszego serwisu internetowego pełnych informacji.
3.6. Ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi - podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora).
3.7. Umożliwienia założenia konta w naszym serwisie - podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - Pani/Pana dane osobowe podane celem rejestracji na naszej stronie internetowej przetwarzamy w związku z niezbędnością do wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
3.8. Działań marketingowych.
Marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora - podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora) – prawnie uzasadniony interes Administratora polega na przetwarzaniu danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora. Jeżeli wyrazi Pani/Pan odrębną zgodę na kontakt marketingowy ze strony Administratora za pośrednictwem poczty elektronicznej lub drogą telefoniczną, Pani/Pana adres e-mail/numer telefonu Administrator będzie przetwarzać w celu realizacji takiego kontaktu za pośrednictwem ww. kanałów komunikacji na podstawie Pani/Pana zgody (art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne). Pani/Pana adres e-mail będzie wykorzystywany w celu wysyłki newslettera, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgody (zgody na gruncie wspomnianych powyżej ustaw). Wyrażenie ww. zgód jest dobrowolne.
4. Jak długo przetwarzamy Państwa dane?
Okres, przez jaki przetwarzamy Państwa dane osobowe jest zależny od celu przetwarzania:
4.1. Zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży, realizacja złożonych zamówień, zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usług - Państwa dane będziemy przetwarzać przez okres realizacji umowy, zamówienia, a następnie przez okres przewidziany przepisami prawa.
4.2. Realizacja obowiązków prawnych Administratora – przez okres wynikający z przepisów prawa, regulujących dany obowiązek.
4.3. Prowadzenie współpracy biznesowej z kontrahentami oraz kontakt ws. nawiązania takiej współpracy – przez okres trwania współpracy albo czas niezbędny do ustalenia warunków takiej współpracy; po tym okresie Państwa dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań.
4.4. Dane o sposobie korzystania przez Państwa z naszej strony (za pośrednictwem plików cookies) – przez cały okres, kiedy są Państwo użytkownikami strony oraz później licząc od czasu kiedy przestali Państwo korzystać ze strony, chyba że wcześniej samodzielnie usuną Państwo informacje zapisane w plikach cookies na Państwa urządzeniu; po tym okresie Państwa dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań.
4.5. Udzielenie odpowiedzi na Państwa wiadomość - przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na Państwa wiadomość; po tym okresie Państwa dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań.
4.6. Ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi - przez okres przedawnienia roszczeń.
4.7. Umożliwienie założenia konta w naszym serwisie – przez okres posiadania konta w naszym serwisie, do czasu wyrejestrowania; po tym okresie Państwa dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań.
4.8. Marketing bezpośredni własnych produktów lub usług Administratora – do momentu wyrażenia przez Państwa sprzeciwu.
4.9. Kontakt marketingowy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub drogą telefoniczną (w przypadku wyrażanie przez Państwo zgody na taki kontakt) – do momentu wycofania przez Państwa odpowiedniej zgody.
5. Odbiorcy danych
5.1. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora: spółkom powiązanym, dostawcom usług IT, bankom, podmiotom świadczącym usługi pocztowe i kurierskie, podmiotom zajmującym się obsługą prawną Administratora, osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą pozostającym z Administratorem w stałym stosunku zlecenia.
5.2. Państwa dane mogą być także udostępnione podmiotom uprawnionym do odbioru Państwa danych osobowych na mocy przepisów prawa. Dostęp do Państwa danych osobowych mogą mieć także upoważnieni pracownicy Administratora.
5.3. W toku realizacji zamówienia mogą zostać Państwo przekierowani na strony obsługujące elektroniczne systemy płatności, np. PayU. Przy korzystaniu z takich serwisów przekazują Państwo swoje dane, w tym takie dane jak numery kart płatniczych, jednakże następuje to bez naszego pośrednictwa. To Państwo bezpośrednio przekazują dane podmiotom obsługującym płatności elektroniczne, a my nie mamy dostępu do Państwa danych przekazanych tym podmiotom.
5.4. Państwa dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego (poza Europejski Obszar Gospodarczy).
6. Państwa prawa
6.1. Mają Państwo prawo do:
· Dostępu do treści swoich danych osobowych;
· Żądania sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
· Ograniczenia przetwarzania danych;
· Żądania usunięcia danych osobowych;
· Przenoszenia danych do innego administratora danych.
6.2. Mają Państwo także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych – gdy przetwarzamy Państwa dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Prawo do sprzeciwu mogą Państwo zgłosić, gdy nie chcą Państwo, abyśmy przetwarzali Państwa dane osobowe w określonym celu. W takim przypadku dalej będziemy przetwarzali Państwa dane dla potrzeb innych procesów, ale już nie dla celu, dla którego zgłosili Państwo sprzeciw, chyba że Państwa żądanie sprzeciwia się obowiązkowi, które nakładają na nas przepisy prawa.
6.3. W przypadku natomiast przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie Państwa zgody mają Państwo prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie. Proszę jednak pamiętać, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
6.4. Uprawnienia, o których mowa powyżej mogą Państwo wykonywać kontaktując się mailowo na adres: pielegniarstwospecjalistyczne@gmail.com lub listownie na adres korespondencyjny Administratora (ul. Kilińskiego 16/10, 40-062 Katowice).
6.5. Jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza RODO, mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Polityka plików cookies
Polityka dotyczy plików cookies (ciasteczka) i odnosi się do sposobów ich wykorzystania na stronie internetowej, której właścicielem jest Administrator, tj. w serwisie: https://pielegniarstwospecjalistyczne.pl
1. Czym są pliki cookies?
Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych Użytkowników, jeżeli Użytkownik wyrazi zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Pliki cookies przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Ciasteczka zasadniczo nie pozwalają na identyfikację osób fizycznych, jednakże z uwagi na dbałość Administratora, z jaką podchodzi do ochrony danych osobowych swoich klientów stosowane są do nich środki ochrony przewidziane dla danych osobowych. Zapisywanie ciasteczek w pamięci przeglądarki nie ma negatywnego wpływu na oprogramowanie Użytkownika lub jego sprzęt. plik cookie umożliwia odczyt informacji w nim zawartych jedynie serwerowi, z którego pochodzi. Używane przez Pielęgniarstwo Specjalistyczne ciasteczka są bezpieczne dla Państwa urządzeń.
2. Do czego są używane pliki cookies?
Pliki cookies używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są też w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób Użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji Użytkownika. Administrator korzysta z plików cookies i innych podobnych technologii w celach:
2.1. Dostosowywania zawartości serwisu do preferencji Użytkowników oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;
2.2. Rozpoznawania urządzeń Użytkowników i odpowiedniego wyświetlania strony internetowej dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;
2.3. Tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
2.4. Utrzymania sesji Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki czemu Użytkownik nie musi na każdej podstronie internetowej serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
2.5. Prezentacji reklam, m.in. w sposób uwzględniający zainteresowania Użytkownika (indywidualizowanie przekazu reklamowego) i z gwarancją wyłączenia możliwości wielokrotnego prezentowania Użytkownikowi tej samej reklamy. Samo przechowywanie cookies lub uzyskiwanie do nich dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniu Użytkownika.
3. Jakie pliki cookies są używane oraz jak długo są one przechowywane?
Administrator używa następujących plików cookies:
3.1. Ciasteczka sesji – do utrzymywania stanu zalogowania w serwisie oraz do utrzymywania sesji. Te pliki cookies działają podczas Państwa wizyty na stronie Administratora, po czym są automatycznie usuwane;
3.2. Ciasteczka trwałe – po odwiedzeniu witryny pozostaną na Państwa komputerze wraz z zapamiętanymi informacjami, np. o Państwa skonfigurowanym zestawie komputerowym i przywrócą ustawienia podczas kolejnych odwiedzin, przez co użytkowanie serwisu Pielęgniarestwo Specjalistyczne będzie dla Państwa łatwiejsze. Pliki te są przechowywane przez okres maksymalnie 2 lat.
4. Usuwanie plików cookies
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.